Sonsuzum ol!

Posted: Eylül 8, 2011 in Edebiyat, Sonsuzum Ol

“Aranızda ne fark var” diye sordu gökyüzü, güneş veaya…
Ay “Herkese ışık oluyorum” dedi…
Güneş “ben daha önemliyim” dedi… “Isıtıyorum…”
Uyandım, gökyüzüne baktım, yeni doğan güne…
Sözlerin geldi aklıma
“Bul beni başka bir bedende, başka bir yerde, başkabir zamanda…
Işığım ol”…
Gökyüzü kulağıma fısıldadı;
“Ben hepsinden daha önemliyim… Sonsuz oluyorum”
Elimi kalbime götürdüm, hala atmıyordun…
Gökyüzüne bakarken seni düşledim; Gelecektin vesonsuzum olacaktın…
İşte o gün kalbim
Yeniden atacaktın!
14.02.2007 – / Sergüncemden…

Bir Cevap Yazın

