John Carpenter, Western Yolunda!

Posted: Eylül 5, 2011 in Haber, John Carpenter

John Carpenter’ı “Halloween”, “Escape From New York”ve “Assault On Precinct 13” filmleriyle tanımış olsak da, onun en büyük hayalibir western film yapmaktı. Ve nihayet bu hayali gerçek olacak gibi. ,

Louisville’deki Friday Night Festival’de konuşanCarpenter, şu anda bir western üzerinde çalıştığını ve neler olacağını hepbirlikte göreceğimizi söyledi. 

“Ben bu sektöre western film yapmak için girdim ama“Halloween”den sonra hep korku filmi yönetmeni olarak akıllarda kaldım. Benimdileğim, film yönetmeni olmaktı ve filmler beni nereye götürürse oraya gittim.Ama artık bu şekilde düşünmüyorum. Ben hep western yapmak istedim ama onlar birşekilde filmi bilim kurguya çevirdiler. Sanırm western satabileceğimeinanmıyorlar!”

Bir Cevap Yazın

