Keyifinden Diyalog…

Posted: Ağustos 5, 2011 in Öykü, Edebiyat, Keyfin

-Bırak oluum bu sanat ayaklarını dedi gülerek…Değiştir şu müziği gene uyuttun bizi!
Sonra bir yudum daha aldı birasından,gözleri küçüldü,derin bir nefes çekti sigarasından…
-Lan olum benim hayatımı yazsana sen…
gülümseyerek baktım…
-Oluur dedim ortaya,öylesine…
Bende bir nefes çektim sigaramdan…sordum…
-Nedir seni acıtan…
Derin düşündü…
-Ya var işte birşeyler dedi…Anlatırım sonra…
Ona bakmaya korktum,gözlerinde ne göreceğimi bilememekten…
Son yudumları derin bir sessizliğin eşliğinde aldık.
Giderken çok sağol dedi…
Ne için dedim…
-Bilmeeeem…Herşey için..
Birşeyler geveledim…
-Sarılabilirmiyim sana…
-Oluuur…
Karşılıklı görüşürüzleştik…
Farklı yollara dağıldık…
Arkasından hangi hayal yada hayalet takip ediyor diye düşündüm.
Ama bakamadım korktum…
Sonra,arkama bile bakmadan…
hızlıca karanlığın içinde…
kayboldum…

Bir Cevap Yazın

